--- АРХИВ КОНФЕРЕНЦИЙ --- --- ---
 

Архив конференции "Современный менеджмент и экономическое развитие".
( 01.09.2015 - 31.08.2016 гг. )


* * *


• THE MANAGEMENT OF THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE POTENTIAL OF PRIVAT JOINT STOCK COMPAN “SUMY REGIONAL PRINTING HOUSE”

D.A. Liutenko, an undergraduate student,
O.R. Gladchenko, a senior teacher

Sumy State University


This research paper analyzes the competitiveness of the enterprise potential of Private Joint Stock Company "Sumy Regional Printing House" and offers recommendations for its improvement. The main reasons of the low level of competitiveness of products and businesses in general are identified on the basis of strategic analysis to assess the competitiveness of the enterprise potential. The main ways to increase the competitiveness of enterprise and products are proposed. The possibility of reducing of production costs due to the introduction of new technologies, efficient use of production areas and successful marketing activities is identified...
Full text in PDF format >>>

* * *


• ВПЛИВ БРЕНДУ НА ІНВЕСТИЦІЙНУ ПРИВАБЛИВІСТЬ КОМПАНІЇ

І.В. Кривда, студентка,
Г.М. Гребньов, асистент

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті проведено аналіз бренду як показника, який впливає на інвестиційну привабливість компанії, а також проаналізовано причину такого взаємозв’язку. Досліджено значення бренду в створенні конкурентної переваги та генеруванні прибутку підприємства...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• ВИКОРИСТАННЯ ВЕРТИКАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИМИ КОРПОРАЦІЯМИ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОСДАТНОСТІ

Г. М. Гребньов, асистент,
А. А. Кугій, студентка

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті досліджено особливості використання вертикальної маркетингової системи транснаціональними корпораціями як метод підвищення їх конкурентноздатності...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• УЧЕТ ЭКОЛОГИЧЕСКОГО ФАКТОРА В РЕГУЛИРОВАНИИ МЕЖДУНАРОДНЫХ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ

Е. Э. Кузнецова
г. Гомель, Республика Беларусь


В работе утверждается, что для того, чтобы деятельность экономической системы не выходила за рамки экологических ограничений решающим фактором является ответственность субъектов внешнеэкономической деятельности, загрязняющих окружающую среду...
Полный текст в формате PDF >>>

* * *


• МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВСТАНОВЛЕННЯ ЛОЯЛЬНИХ ВІДНОСИН ЗІ СПОЖИВАЧЕМ

Г. М. Гребньов, асистент,
В.А. Литовченко, студент

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті узагальнено міжнародний досвід встановлення лояльних відносин зі споживачем, зокрема, щодо використання індексу лояльності NPS ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• BALANCED SCORECARD (BSC) ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІНСЬКОГО АУДИТУ

А. С. Панченко, студентка

Сумський державний університет


У статті розглянуто аспекти збалансованої системи показників ефективності BSC як одного з найбільш затребуваних інструментів управлінського аудиту...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Є.Ю. Фесенко, студентка

Сумський державний університет


У статті розглянуто необхідність застосування соціально-психологічних методів управління персоналом. Зокрема визначено потреби та мотивації для прийняття оптимального стилю управління...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

А. В. Гейко, студент

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті проведено аналіз використання мобільної реклами. Окрему увагу надано виділенню основних переваг даного типу реклами ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• ЕКОНОМІЧНИЙ ПІДХІД ДО ЛІТНІХ ЛЮДЕЙ

М. Т. Мороз, студент

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті проведено аналіз такого сегменту ринку як літні люди у контексті організаційно-економічних і соціально-психологічних поглядів на практичні проблеми стратегій маркетингу щодо них, як окремого сегменту. Окрему увагу приділено підходу до їхньої поведінки як покупців. Досліджено зміст власне процесу менеджменту та маркетингу щодо літніх людей, а також окремих управлінських процесів і проблем які можуть виникнути на шляху до розкриття даного сегменту ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• ЛОГІСТИЧНА МОДЕЛЬ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ

О.В. Подофей, студент

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті проведено аналіз логістичної моделі математичної біології. Адаптовано та модифіковано дану модель у галузь маркетингу, а саме вірусного маркетингу. Описано складові цієї моделі і принцип роботи ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ ЕНЕРГІЇ

Н.В. Геліч, к.е.н.

Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки


У статті розглянуто вартість використання відновлюваних джерел енергії. Проведено аналіз розвитку та впровадження нетрадиційних та відновлюваних джерел енергії в країнах ЄС. Досліджено механізм забезпечення зростання відновлюваних джерел енергії шляхом впровадження конкурентоспроможних технологій. Обґрунтовано використання сучасних науково-технічних розробок в нових сферах ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• ОЦІНКА ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ У ПРОЕКТАХ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖУ

К. П. Динда, студентка

Національний технічний університет України «КПІ»


У статті проведено аналіз логістичного сервісу в проектах перевезення вантажу. Окрему увагу надано пошуку оптимальної ціни вантажних перевезень ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


• GOOD TEAM ATMOSPHERE AS A KEY TO SUCCESSFUL CONFLICT MANAGEMENT

Anastasiia Niesheva, student


Sumy State University


The main aim of this thesis is to provide as insights on the newly developed theory about successful conflict resolution through building good team atmosphere and developing of employees’ emotional intelligence that is currently being widely practiced by the world leading corporations...
Full text in PDF format >>>

* * *


• КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПОБУДОВИ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АУТСОРСИНГУ

Cоколов М.О., д.е.н., професор,
Колодка Я.В., аспірант кафедри статистики, АГД та маркетингу

Сумський національний аграрний університет


Статтю присвячено викладенню концептуальних аспектів процесу побудови збалансованої системи показників для оцінки ефективності застосування аутсорсингу. Встановлено, що в сучасному світі досягають успіху лише ті компанії, які, оптимізуючи операційні витрати при збереженні високої якості товарів і послуг, ведуть бізнес найефективнішим способом. Запропоновано удосконалений процес побудови збалансованої системи показників для оцінки ефективності застосування аутсорсингу ...
Повний текст в форматі PDF >>>

* * *


-----------------
Процедура обсуждения статей на форуме (любые предложения, замечания, коментарии) в контексте действия конференции принимаются на электронный адрес me.sumdu@gmail.com с пометкой "Форум"